AKTUALNOŚCI 2024

z psem w góry
W końcu !

Mamy to😁
Koza na Koziej Górze (Beskid Śląski)
(683 m npm)

Miła rozgrzewka na początek 2024r.

AKTUALNOŚCI 2023

Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku !!!

Wesołych Świąt !

♥

Całym naszym stadem życzymy Wam bezwarunkowej miłości, która sprawi, że każdy dzień będzie wyjątkowy.

Do zobaczenia w Nowym Roku 🙂

Jesienne górołazy 🙂

góry z psem
Jesień jest świętem optymistów

♥

Takiej pogody nie mogliśmy przepuścić.
Haku-Czaku, Fudan i Raika zdobywają kolejny szczyt – Polica 1369 m npm (Beskid Żywiecki) Kolejne 13 km w łapkach.   Taka jesień mogłaby trwać bez końća 🙂

KOZA została mamą 🙂

szczeniak akity
Nasza KOZA została znowu mamą

♥

Pora się przedstawić….Tylko i aż 417 gram szczęścia 🥰Poznajcie Pakkuna – małego koźlaka 🙂 💚 Pakkun Go Kemono No Tochi 💚  To był bardzo trudny i długi czas oczekiwania. Ale już jest i wniesie dużo radości w te jesienne dni 🥰

SKSJP Jesenna Specialna Vystava (CAC) Varin 16.09.2023

Jesienna Specjalna Wystawa Varin 16.09.2023. Słowacja

♥

O’Raya Kemono No Tochi (Raika)Intermediate class Exc. 1/2 🥇CAC 💚&HISAKO Go Tsuna No Ogawa (Koza 😍)Champion class Exc. 1 🥇, CAC, Best Female, BOB & Special Show Winner 🏆🏆🏆Moje koziczki pięknie się pokazały 💪Raika ciagle buduje masę 🤪🤪🤪Judge: Nedim ŠutaDumna🥰🥰🥰

W cieniu Magurki Wilkowickiej

Czupel z psem
I kolejny szczycik do kolekcji

♥

Wrześniowy weekend postanowiliśmy znowu spędzić w górach i zdobyć kolejny szczycik do kolekcji. Relax w cieniu Magurki Wilkowickiej i zdobycie najwyższczego Szczytu Beskidu Małego – Czupel 930 m npm. Już kiedyś go zdobyliśmy zimą, tym razem udało się w piękny wrześniowy weekend. Pogoda jak na zamówienie. Fudanek, Raika i Haku – Czaku mają kolejne 12 km w łapkach. Dobrze pojechać poza miasto 🙂

Krajowa Wystawa Psów Rasowych Rybnik 03.09.2023r.

wystawa psów rasowych
Krajowa Wystawa Psów Rasowych, Rybnik 03.09.2023

♥

Raika dzisiaj rozpoczęła wystawy jako „dorosła” suka i walkę o tytuł Championa Polaki. 😉I pierwszy sukces 💪Krajowa Wystawa Psów Rasowych Rybnik 03.09.2023Klasa pośrednia, lokata 🥇, CWC, Najlepsza dorosła Suka & BOS – Zwycięzca płci przeciwnej. Dumna z mojej malutkiej „dorosłej” suki 😁

No to w góry 😉

biskupia kopa z psem
Kolejny punkt do Korony Gór Polski na 4 łapy – Biskupia Kopa

♥

Tym razem padło na trochę inny kierunek —-> Góry Opawskie i zdobycie kolejnego szczyciku do Korony Gór Polski – Biskupia Kopa 890 m npm.

Wybrałyśmy trasę z Pokrzywnej przez Rezerwat Cicha Dolina. Wybór okazał się mega trafny. To idealny szlak na wakacyjną górską wycieczkę z psami…. większa część trasy prowadzi Rezerwatem Cicha Dolina, gdzie przeważa piękny gęsty las, jest duzo cienia a większość trasy idzie wzdłuż strumienia. Szlak prowadzi  przez słynną Gwarkową Perć,  na którą nasze kozice też się chetnie powspinały, a przed samym szczytem mamy psio przyjazne schronisko „Pod Biskupią Kopą”.

Dobrze pojechać w góry 🙂

WAKACJE !!!

wakacje z psem
Pieseczki na urlopie

♥

W tym roku pogodę na wakacje zamówiły nam psy. Temperatura optymalna dla nich 😉 23 stopnie, trochę słonka, trochę chmur i deszczu. Idealna pogoda na wylegiwanie się na trawce i moczenie brzuszka w jeziorze 😉

Dobrze wyjechać poza miasto i odpocząć.

Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych – Częstochowa

wystawa psów rasowych

Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych – 23.07.2023r. Częstochowa

♥

Kolejne sukcesy Naszej Kozy 🙂  Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych Częstochowa 2023         Yaga 💚 – klasa championów 1/2 🥇, Najlepsza dorosła suka, CACIB, BOS&dzięki tej wygranej Yagusia ukończyła wniosek na 🏆 GRAND CHAMPIONa POLSKI 🏆

A może by tak rzucić wszystko ….

Lubomir z psem
…. i wyjechać w góry 🙂

Kolejny szczyt do naszej Korony Gór Polski na 4 łapy.

Lubomir 904 m npm. cel naszej czerwcowej wycieczki.  🙂

Bardzo przyjemna trasa, bez większych utrudnień i ciężkich podejść. Co też ważne dla naszego starszaka Fudana, który ma już 9 lat i poradził sobie bez problemu. Wybraliśmy szlak od Schroniska na Kudłaczach –  czerwonym szlakiem na szczyt i później powrót żółtym szlakiem przez Suchą Polanę. Łącznie pętelka ok 10 km. Trasa prowadzi głównie leśnymi ścieżkami dzięki czemu pomimo czerwcowej słonecznej pogody dla psów było bardzo optymalnie 🙂 Uwielbiam wędrowanie z nimi.

Korona Województwa Śląskie

Korona województwa śląskiego
Raika i Michi po zdobycie odznaki Korona Województwa Śląskiego

Rozpoczęliśmy w tym roku „nowy projekt” – zdobycie Odznaki Korony Województwa Śląskiego. Odznaka „KORONA WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO” jest odznaką regionalną, ustanowioną przez Katowicki oddział PTTK.

Aby ją zdobyć musimy zdobyć 51 najwyższych wzniesień, gór i pagórków w województwie Śląskim.

Jest to super okazja do poznania i odkrycia nowych miejsc w naszym województwie.

Oczywiście odznakę zdobywamy na 4 łapy wspólnie z bratem Michim.  🙂

Obecnie mamy zdobyte najwyższe wzniesienie w Chorzowie (Góra Wyzwolenia) oraz Katowic (Wzgóze Wandy) a przed nami atak szczytowy na Łewerest w Dąbrowie Górniczej. 🙂

Krajowa Wystawa Psów Rasowych Racibórz 2023

akita hodowla
Kolejne sukcesy naszych dzieciaków  W weekend dzieciaki z miotu naszej Yagi – O`Raya i jej brat O`Shiro brały udział w dwóch wystawach w Raciborzu i wyszło im to super: Dzień 1O’SHIRO Kemono No Tochi -klasa młodzieży, 🥇, zwycięzca młodzieży, najlepszy junior w rasie (JBOB) i zwycięzca rasy (BOB) !!!O’RAYA Kemono No Tochi – klasa młodzieży,Zwycięzca młodzieży 🥇 & BOS 💚💚Dzień 2O’SHIRO Kemono No Tochi -klasa młodzieży, lokata 1, zwycięzca młodzieży, najlepszy junior w rasie i BOS !!!O’RAYA Kemono No Tochi – klasa młodzieży – lokata 1, Zwycięzca młodzieży 💚💚

HAKU-Czaku została mamą !!!

♥

Wiecie że 23.03.2023. jest międzynarodowy dzień szczeniaka ? 😊😊😊I w tym dniu nasza Haku-Czaku została mama 3 silnych chłopców 💚💚💚🙃🙃🙃Towarzyszą nam dzisiaj szczęśliwe trójki 23.03.2023 – 3 maluszki i 3 chłopaków 🙂🙂🙂A Haku jak to Haku-Czaku czuje sie wyśmienicie 💚💚💚

🐕  🐕 🐕

Więcej informacji o szczeniakach oraz ich losach znajdziecie w zakładce SZCZENIĘTA (kliknij)

oraz na facebooku – Kemono no Tochi (kliknij)